صعود کارکنان مرکز آموزش‌های تخصصی قرارگاه پدافند هوایی به قله توچال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 134
نویسنده : علی

 

جمعی از کارکنان مرکز آموزش‌های تخصصی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) همراه با سرتیپ دوم شجاعی‌راد فرمانده و حجت الاسلام حسینی رییس عقیدتی سیاسی این مرکز به قله 3996متری توچال صعود کردند.

سرتیپ دوم شجاعی‌راد در جمع کارکنان گفت: با توجه به ماموریت ذاتی پدافند هوایی یکی از مؤلفه‌های آمادگی رزمی سلامت فیزیکی نیروی انسانی است که در ارتقای آن، ورزش کوهنوردی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که این ورزش در مناطق صعب العبور و ارتفاع بالا است که با شرایط استقرار سامانه‌های پدافندی در مناطق مختلف کشور همخوانی دارد.

وی ادامه داد: انجام دادن ورزش و به خصوص کوهنوردی علاوه بر جنبه‌های تخصصی، حسن مسئولیت پذیری و از خود گذشتگی و ایجاد وحدت و صمیمیت در بین کارکنان را بالا می‌برد.

سرتیپ دوم شجاعی‌راد همچنین بیان کرد: به منظور بالا بردن روحیه کارکنان و انسجام خانواده‌ها اردوهای زیارتی و تفریحی نیز در صورت تامین اعتبار پیش بینی خواهد شد.




:: برچسب‌ها: پدافند،آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: